Κουγιουμτζόπουλος και Παπαγεωργίου έπρεπε να κρατήσουν ισορροπίες. Να μην χτυπήσουν τον Ξύδη για να μην τους διαολοστείλει ο κόσμος που κορόιδεψαν και τον ψήφισε, αλλά να μην τον εξυψώσουν κιόλας, διότι μετά, απέναντι στον "καλύτερο Δήμαρχο όλων των εποχών", τι θα έλεγαν ώστε ο λαός μην τον ξαναπροτιμήσει και να ψηφίσει αυτούς;
Μέχρι να ωριμάσει το σχέδιο και να αποφασίσουν πώς θα κινηθούν, αρκέστηκαν σε μεμονωμένα χτυπήματα στην Ευαγγελοπούλου, ώστε να βρίσκονται στην επικαιρότητα, αλλά να μην ακουμπούν τον Ξύδη. Άλλωστε όλοι χτυπούν την κυρά Ένη, δεν αποτέλεσε και καμία μαγκιά...
Προσφάτως, ο Χάρης ξαναπήρε τη απόφαση να γίνει και
αυτός Δήμαρχος, ξεκίνησε κινήσεις για τη δημιουργία παράταξης και αρχίσαν οι... καφέδες και τα παρακάλια. Θα αφήσουμε, προς το παρόν, τις αστειότητες με το μετασχηματισμό του "Συλλόγου Χολαργιωτών", χωρίς, όμως, να τον ξεχάσουμε...
Από τη στιγμή, λοιπόν, που Χάρης και Άκης μπήκαν στο τριπάκι παράταξης, έπρεπε να αλλάξουν και επικοινωνιακή πολιτική στα Μέσα τους. Ε, πιο άγαρμπος, άκομψος και τραγικός τρόπος δεν μπορούσε να υπάρξει και αρκεί κάποιος να διαβάσει την τελευταία έκδοση της εφημερίδας 30 Μέρες, για να το διαπιστώσει. Παράλληλα, το myxolargos.gr επιδόθηκε σε διαφήμιση του συγκεκριμένου φύλλου, ώστε να δοθεί το σχετικό στίγμα στα συντρόφια.
Το Κλισιοσκόπιο θα κάνει φύλλο φτερό, λέξη-λέξη, τη συγκεκριμένη έκδοση, ώστε να καταλάβουν όλοι τι παίζεται και όρεξη να έχετε να διαβάζετε.
Μέχρι να ωριμάσει το σχέδιο και να αποφασίσουν πώς θα κινηθούν, αρκέστηκαν σε μεμονωμένα χτυπήματα στην Ευαγγελοπούλου, ώστε να βρίσκονται στην επικαιρότητα, αλλά να μην ακουμπούν τον Ξύδη. Άλλωστε όλοι χτυπούν την κυρά Ένη, δεν αποτέλεσε και καμία μαγκιά...
Προσφάτως, ο Χάρης ξαναπήρε τη απόφαση να γίνει και
αυτός Δήμαρχος, ξεκίνησε κινήσεις για τη δημιουργία παράταξης και αρχίσαν οι... καφέδες και τα παρακάλια. Θα αφήσουμε, προς το παρόν, τις αστειότητες με το μετασχηματισμό του "Συλλόγου Χολαργιωτών", χωρίς, όμως, να τον ξεχάσουμε...
Από τη στιγμή, λοιπόν, που Χάρης και Άκης μπήκαν στο τριπάκι παράταξης, έπρεπε να αλλάξουν και επικοινωνιακή πολιτική στα Μέσα τους. Ε, πιο άγαρμπος, άκομψος και τραγικός τρόπος δεν μπορούσε να υπάρξει και αρκεί κάποιος να διαβάσει την τελευταία έκδοση της εφημερίδας 30 Μέρες, για να το διαπιστώσει. Παράλληλα, το myxolargos.gr επιδόθηκε σε διαφήμιση του συγκεκριμένου φύλλου, ώστε να δοθεί το σχετικό στίγμα στα συντρόφια.
Το Κλισιοσκόπιο θα κάνει φύλλο φτερό, λέξη-λέξη, τη συγκεκριμένη έκδοση, ώστε να καταλάβουν όλοι τι παίζεται και όρεξη να έχετε να διαβάζετε.