Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Διότι είμαι Δήμαρχος!

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Αντιπολίτευσης είχαν την απρεπή ιδέα να τολμήσουν να ζητήσουν να πληροφορηθούν τι συνέβη τελικά με τις δωρεάν προσκλήσεις που μοιράστηκαν το καλοκαίρι για το Φεστιβάλ Παπάγου.

Μη φανταστείτε καμία τρελή αντιπαράθεση. Απλές ερωτήσεις όπως: Πόσες ήταν τελικά οι δωρεάν προσκλήσεις,
σε ποιους δόθηκαν και με ποια κριτήρια.

Λατρέψτε απάντηση Δημάρχου Χολαργού (και καλά)-Παπάγου: "Πόσες ήταν οι δωρεάν προσκλήσεις; Πολλές! Ποιος τις έδωσε; Εγώ! Γιατί τις έδωσα; Διότι είμαι Δήμαρχος!". Στη συνέχεια, ανέλυσε και τα κριτήρια..: "Επειδή εγώ είμαι οργανωμένος, είπα, σήμερα θα δώσω στην Αργυροκάστρου εκεί, εκεί και εκεί, αύριο στην Ελλησπόντου και πάει λέγοντας".

Αμ, έτσι, μάλιστα! Λέγαμε και μεις ότι τις μοίρασαν μόνο σε Παπαγιώτες, στρατιωτικούς, κολλητούς, φίλους και ψηφοφόρους...

Οφείλουμε να ξαναδώσουμε πολλά μπράβο στους "δημοκράτες" του Χολαργού που δεν ξεχνούν τι σημαίνει Δεξιά και μας απήλλαξαν από τον αυταρχισμό του παρελθόντος. Το "διότι είμαι Δήμαρχος" δεν τόλμησε ποτέ κανείς να το ξεστομίσει ούτε στην τουαλέτα του σπιτιού του. Ελπίζουμε να χαίρονται με την επιλογή τους.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...