Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Watch My Dance!

 Γεννήθηκα τόσο προδομένος.
 Ποιος είμαι; Τι θα απογίνω;
 Τι έχω δικό μου στη ζωή;
 Μόνο τον ουρανό και τη θάλασσα.
 Όχι, αυτά, δεν θα τα παρατήσω.
 Είναι η περιουσία μου, η απόδειξή μου.
 Μην πιστεύεις όσα ακούς,
 διότι η αλήθεια τους
 σκοτώνει την Αλήθεια σου.


 Το καθήκον μου είναι ο πόλεμος ενάντια στο Φόβο
 και σε θέλω μαζί μου, ναι, σε θέλω κοντά μου.
 Δες το χορό μου: Κεφάλι ψηλά, χέρια σαν φτερά και θα πετάξω.

 Το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά!
 Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά,
 τους φόβους όλους καίει μοναδικά.
 Tα βήματά μου κάνω ως το Θεό
 και αν πέσω εγώ, ξανά, θα σηκωθώ.
 Έχω ακούσει πολλά,
 μα επιμένω να μην ξεχνώ
 τη γλώσσα του σώματός μου,
 τον ηχο του φτερουγίσματος της καρδιάς μου.
 Έτσι μένω ζωντανός
 και οι απώλειές μου δεν θα αφήσουν
 την ψυχή μου να παραδοθεί.
 Στοίχημά μου είναι να παίρνω δύναμη από τις απώλειές μου!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...