Στο μείζον θέμα των καταστημάτων, η στάση "Πόντιος Πιλάτος" της ελληνικής Δικαιοσύνης, συχνά προκαλεί θυμηδία.
Από τη μία επιβάλλει το κλείσιμο των μαγαζιών και από την άλλη δικαιώνει τους ιδιοκτήτες στα ασφαλιστικά μέτρα. Από τη μία καθίζει τους εκλεγμένους στο σκαμνί για παράβαση καθήκοντος και από την άλλη τους αθωώνει, διότι δεν προκάλεσαν ζημία στο Δημόσιο.
Αφήστε το πόσα χρόνια παίρνει για να αποδοθεί δικαιοσύνη σε κάθε περίπτωση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα Γκοτσόπουλος, Αναγνωστόπουλος και Σιμόπουλος που έκαναν 5 χρόνια να αθωωθούν για την υπόθεση του Tease Plus. Πρόσφατα δε, ολόκληρες οι Δημαρχιακές του 2006 και 2007, κατάφεραν να αθωωθούν για την πρασιά του σουβλατζίδικου Αβραάμ.
Εμείς αυτό δεν μπορούμε να το καταλάβουμε. Ή είναι παράνομα και κλείνεις τα καταστήματα μια και καλή και τέλος ή βάζεις "μέσα" τους Διοικητικούς που κάνουν τα στραβά μάτια ή αφήνεις τα μαγαζιά να λειτουργούν και δεν ασχολείσαι. Τι είναι αυτό το μέσα-έξω, κλείσε-άνοιξε, έλα-φύγε σε δουλειά να βρισκόμαστε; Ούτε λύση δίνεται έτσι, αλλά και ο κάθε άσχετος μπορεί εύκολα να προβεί σε πάντως είδους αφορισμούς και συμπεράσματα.
Από τη μία επιβάλλει το κλείσιμο των μαγαζιών και από την άλλη δικαιώνει τους ιδιοκτήτες στα ασφαλιστικά μέτρα. Από τη μία καθίζει τους εκλεγμένους στο σκαμνί για παράβαση καθήκοντος και από την άλλη τους αθωώνει, διότι δεν προκάλεσαν ζημία στο Δημόσιο.
Αφήστε το πόσα χρόνια παίρνει για να αποδοθεί δικαιοσύνη σε κάθε περίπτωση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα Γκοτσόπουλος, Αναγνωστόπουλος και Σιμόπουλος που έκαναν 5 χρόνια να αθωωθούν για την υπόθεση του Tease Plus. Πρόσφατα δε, ολόκληρες οι Δημαρχιακές του 2006 και 2007, κατάφεραν να αθωωθούν για την πρασιά του σουβλατζίδικου Αβραάμ.
Εμείς αυτό δεν μπορούμε να το καταλάβουμε. Ή είναι παράνομα και κλείνεις τα καταστήματα μια και καλή και τέλος ή βάζεις "μέσα" τους Διοικητικούς που κάνουν τα στραβά μάτια ή αφήνεις τα μαγαζιά να λειτουργούν και δεν ασχολείσαι. Τι είναι αυτό το μέσα-έξω, κλείσε-άνοιξε, έλα-φύγε σε δουλειά να βρισκόμαστε; Ούτε λύση δίνεται έτσι, αλλά και ο κάθε άσχετος μπορεί εύκολα να προβεί σε πάντως είδους αφορισμούς και συμπεράσματα.