Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι... (μέρος 2ο)

Υποθέτουμε ότι ο άντρας της Ρετσινιά, αφού ο Χάρης δεν ζήτησε συγνώμη, τώρα τον έχει πάει στα δικαστήρια... Ναι, πώς...

Η μεγάλη πλάκα έγινε με το Στάικο, ο οποίος νόμιζε ότι είχε να κάνει με σωστούς ανθρώπους, πολιτικούς και επαγγελματίες. Θεωρώντας, λοιπόν, ότι θα γίνει σοβαρός διάλογος απέστειλε το κάτωθι μήνυμα:

"Στο φύλλο 475, με ημερομηνία 29 Ιουνίου 2012, στη σελίδα 4 αναφέρεται:
«Όταν τοπικό ανώνυμο blog έγραψε αστήρικτα ότι δήθεν ο σύζυγός της (αναφέρεται στην κα Παρίση και στον σύζυγό της κο Ιωάννη Παρίση) πήρε λεφτά από επίδοξο υποψήφιο δήμαρχο για ένα βιβλίο που εξέδωσε, συνάδελφοί της, αντιδήμαρχοι έτρεξαν να μεταδώσουν στη γειτονιά την είδηση με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι στο δήμο να γίνουν μάρτυρες άγριου επεισοδίου».

Προφανώς ο εκδότης εννοεί εμένα, αν και δεν καταλαβαίνω από πού βγαίνει ο χαρακτηρισμός «επίδοξο υποψήφιο δήμαρχο», αφού ούτε έχω ανακοινώσει κάτι τέτοιο, ούτε είναι στις άμεσες επιδιώξεις μου, μην ξεχνάμε ότι οι δημοτικές εκλογές είναι σε δύο χρόνια. Ούτε καταλαβαίνω από πού βγαίνει η έκφραση «δήθεν πήρε χρήματα για το βιβλίο». Ο κος Παρίσης πριν ένα χρόνο ήρθε στο γραφείο μου και μου ζήτησε 10.000 ευρώ για την έκδοση του νέου του βιβλίου τα οποία με αγάπη και εκτίμηση του τα έδωσα , τις 5.000 μετρητά και τις 5.000 με τραπεζική επιταγή. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι γιατί να διαψεύδεται αυτό το γεγονός το οποίο δεν έχει κάτι το μεμπτό αφού τα χρήματα τα έδωσα για να βοηθήσω ένα συνδημότη και καλό φίλο τον οποίο εκτιμώ και σέβομαι.

Σας ευχαριστώ,

Μπάμπης Στάικος"

Όποιος δεν έχει προβλήματα με τα νεύρα του και δεν βρίσκεται στα πρόθυρα εγκεφαλικού, ας περιμένει την επόμενη ανάρτησή μας, για να δει τι απήντησε ο Κουγιουμτζόπουλος στην παραπάνω επιστολή...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...