Βέβαια, οι σχέσεις της σημερινής Διοίκησης με τον Τύπο περισσότερο θυμίζουν Δημόσιες Σχέσεις, παρά σχέσεις ενημέρωσης και επικοινωνίας.
Μια ματιά στα τιμολόγια που φτάνουν στο Δήμο κάθε 30 μέρες, στους ανθρώπους
που ελέγχουν τις φωνές του δημότη, στις διαφημιστικές καταχωρήσεις που δίνονται από φίλιους επιχειρηματίες για να μην υπάρχει αντίλογος και στα Χρόνια Λεφτά, επιβεβαιώνει το αληθές.
4) Εντάξει το καταλαβαίνουμε ότι δεν σου πάει η καρδιά να υπογράψεις το κείμενό σου ως "Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων", διότι πρέπει να μοστράρεις με κάθε ευκαιρία. Λύσεις: α) Μην αναφέρεις καθόλου το εν λόγω Γραφείο β) Βάλε έστω ένα "Γραφείο Δημάρχου" γ) Βάλε σκέτο το "Δήμαρχος" να τελειώνουμε.