Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Γνωστοποίηση από το Θανάση Αυγουρόπουλο

Ο κος Αυγουρόπουλος μας απέστειλε την κάτωθι γνωστοποίηση, την οποία σας παραθέτουμε αυτουσία:


Σας κάνω γνωστό πως, τον τελευταίο καιρό κάποιο άτομο, το οποίο σαφέστατα έχει σοβαρά προβλήματα υγείας, κάνει χρήση το ονόματός μου και στέλνει σε τοπικά sites, blogs &
εφημερίδες διάφορα κείμενα με αποστολέα: «Θανάσης Αυγουρόπουλος» ή «Αθανάσιος Αυγουρόπουλος Δημοτικός Σύμβουλος».

Συγκεκριμένα έχει δημιουργήσει πλαστά e-mail με τον διακριτικό τίτλο, «augouropoulos.thanasis@yahoo.gr» & «athanasios.augouropoulos@yahoo.gr», από τα οποία στέλνει ψεύτικα κείμενα με το όνομα το δικό μου.


Ακόμη έχει δημιουργήσει στο facebook ψεύτικο προφίλ με το όνομα: «Θανάσης Αυγουρόπουλος».


Θερμή παράκληση, σε περίπτωση που λάβετε οποιοδήποτε e-mail με οποιοδήποτε κείμενο και αποστολέα, Θανάσης Αυγουρόπουλος να μην κάνετε ανάρτηση ή δημοσίευση πριν επικοινωνήσετε μαζί μου.


Το δικό μου γνήσιο e-mail είναι: «athavg@otenet.gr».

Το δε δικό μου αντίστοιχο γνήσιο προφίλ στο facebook είναι: «THanasis Avgouropoulos».
Ευχαριστώ


Θανάσης Αυγουρόπουλος
Λ. Δεδούση 8, 15562 Χολαργός
Τλφ: 210-6519989, 6942-212084



Σ.Σ.: Να και ένας που δεν κατηγορεί το Κλισιοσκόπιο για τα μαϊμού προφίλ και mail.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...