Σύμφωνα με την προηγούμενη Διοίκηση, η ΑΔΕΧ φτιάχτηκε για να γλιτώνει ο Δήμος το εργολαβικό όφελος που προκύπτει από τους διαγωνισμούς.
Υπό αυτήν τη λογική, οι απευθείας αναθέσεις δεν μπορούσαν να αποφευχθούν. Το ίδιο και οι κατατμήσεις.
Όταν το ποσό της εργολαβίας ξεπερνά το όριο
της απευθείας ανάθεσης, το έργο πρέπει να "σπάσει" σε πολλά υποέργα μικρότερων ποσών, ώστε η διαδικασία να παραμείνει νόμιμη.
Η ΑΔΕΧ αυτό το έκανε με τα πεζοδρόμια. Χώρισε το έργο σε δέκα τομείς, ανάλογα με τις περιοχές του Δήμου, όπου θα γινόταν η ανακατασκευή και προχώρησε στις αντίστοιχες απευθείας αναθέσεις.
Υπό αυτήν τη λογική, οι απευθείας αναθέσεις δεν μπορούσαν να αποφευχθούν. Το ίδιο και οι κατατμήσεις.
Όταν το ποσό της εργολαβίας ξεπερνά το όριο
της απευθείας ανάθεσης, το έργο πρέπει να "σπάσει" σε πολλά υποέργα μικρότερων ποσών, ώστε η διαδικασία να παραμείνει νόμιμη.
Η ΑΔΕΧ αυτό το έκανε με τα πεζοδρόμια. Χώρισε το έργο σε δέκα τομείς, ανάλογα με τις περιοχές του Δήμου, όπου θα γινόταν η ανακατασκευή και προχώρησε στις αντίστοιχες απευθείας αναθέσεις.