Και κλασικά, επειδή δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη ενάντια στις αποδείξεις, τα επιχειρήματα και τα γεγονότα που επικαλείται το Κλισιοσκόπιο, ΚΑΙ στη Φωνή του Δημότη, το ζήτημα είναι όχι το τι λέει,
αλλά το ποιος το κουμαντάρει.
Σε τούτο το επεισόδιο στοχοποιείται ο Κεχρής, επειδή δημοσιεύουμε κείμενα και εισηγήσεις του. Άρα, με την ίδια λογική θα μπορούσε να είναι ο Αυγουρόπουλος ή ο Στάικος... ΟΚ, είναι ο Κεχρής, δεκτό. Πού κολλάει το από κάτω, όμως;
"Βλέποντας ποιους αγιοποιεί και ποιανού το έργο υπερασπίζεται". Αυτοί δεν λένε, έστω με όσο μυαλό έχουν και όσο καταλαβαίνουν, ότι "αγιοποιούμε" τους Ενεργούς Δημότες και "υπερασπιζόμαστε" το έργο του Νικολάου; Άντε και το κάνουμε. Ο Κεχρής πού κολλάει; Είναι Ενεργός Δημότης; Είναι με το Νικολάου;
Ό,τι να 'ναι... Τόσος ντετεκτιβισμός πάει τζάμπα χαμένος. Δεν φτάνει που δεν μπορούν να συνδυάσουν ένα λογικό επιχείρημα σε δύο συνεχόμενες προτάσεις, θέλουν να κάνουν και τους έξυπνους και να μας υποδεικνύουν και τι να ψηφίζουμε...
αλλά το ποιος το κουμαντάρει.
Σε τούτο το επεισόδιο στοχοποιείται ο Κεχρής, επειδή δημοσιεύουμε κείμενα και εισηγήσεις του. Άρα, με την ίδια λογική θα μπορούσε να είναι ο Αυγουρόπουλος ή ο Στάικος... ΟΚ, είναι ο Κεχρής, δεκτό. Πού κολλάει το από κάτω, όμως;
"Βλέποντας ποιους αγιοποιεί και ποιανού το έργο υπερασπίζεται". Αυτοί δεν λένε, έστω με όσο μυαλό έχουν και όσο καταλαβαίνουν, ότι "αγιοποιούμε" τους Ενεργούς Δημότες και "υπερασπιζόμαστε" το έργο του Νικολάου; Άντε και το κάνουμε. Ο Κεχρής πού κολλάει; Είναι Ενεργός Δημότης; Είναι με το Νικολάου;
Ό,τι να 'ναι... Τόσος ντετεκτιβισμός πάει τζάμπα χαμένος. Δεν φτάνει που δεν μπορούν να συνδυάσουν ένα λογικό επιχείρημα σε δύο συνεχόμενες προτάσεις, θέλουν να κάνουν και τους έξυπνους και να μας υποδεικνύουν και τι να ψηφίζουμε...