Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Εκλογές 2012: ΠΑΣΟΚ

Λένε, λένε, βρίζουν, βρίζουν, αλλά 2 στους 10 Έλληνες, ακόμη είναι ΠΑΣΟΚ και έτσι και τελειώσει ή περιοριστεί η Κρίση, το λαοφιλές αυτό κόμμα θα ξαναπροσεγγίσει το ποσοστό του 40%. Εδώ θα είμαστε και εδώ θα είστε.

Γιατί να μην ψηφίσω ΠΑΣΟΚ: Διότι μας έβαλε στο ΔΝΤ. Διότι έφερε την Τρόικα και το Μνημόνιο. Διότι μας είπε ότι "Λεφτά Υπάρχουν". Διότι έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για
την κατάντια της χώρας, μετά τη Μεταπολίτευση. Διότι έχει ακόμη στις τάξεις του τα ίδια λαμόγια, τα ίδια φθαρμένα στελέχη και τους ίδιους κομματάρχες. Διότι δεν με διόρισε. Διότι στήριξε τον Ξύδη στο δεύτερο γύρο. Διότι είμαι Δεξιός και ξερνάω. Για να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση ο Σαμαράς. Διότι είμαι Αριστερός και αφού δεν πρόκειται να φάω ή να διοριστώ, αυτήν τη φορά θα ψηφίσω βάσει της ιδεολογίας μου.

Γιατί να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ: Διότι θέλει να κυβερνήσει. Διότι μπορεί να κυβερνήσει, ασχέτως αν θα τα κάνει σκατά. Τουλάχιστον, μπορεί. Διότι, λογικά, έβαλε μυαλό. Διότι χρειαζόμαστε κυβέρνηση και όχι κοινοβουλευτικό συνονθύλευμα. Διότι μπορεί να διαπραγματευτεί τους νέους όρους της δανειακής σύμβασης. Διότι έφταιγε ο Παπανδρέου. Διότι ο Βενιζέλος προσπαθεί να μας πείσει ότι αποτελεί προϊόν παρθενογένεσης και τον λυπάμαι. Διότι διαθέτει έμπειρα στελέχη. Διότι στήριξε τον Ξύδη στο δεύτερο γύρο (για κολλημένους Παπαγιώτες ψηφοφόρους). Διότι ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά. Για να μην κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση ο Σαμαράς. Διότι με διόρισαν και δεν το ξεχνάω. Διότι είμαι Αριστερός και φοβάμαι μην κάνουν κυβέρνηση οι δικοί μου. Διότι είμαι μαζόχας.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...