Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Εκλογές 2012: Δημοκρατική Συμμαχία

Όχι, δεν είναι χαβαλές. Η φωτό πρόκειται για bannerάκι της Δημοκρατικής Συμμαχίας, το οποίο υπάρχει σε αρκετά blogs και sites, τα οποία πληρώθηκαν κιόλας για να το βάλουν. Εμείς το βάζουμε τζάμπα, διότι ο αυτοεξευτελισμός είναι δικαίωμα και το ξεβράκωμα είναι λειτούργημα.

Άντε με το καλό να βγάλουν και κουπόνια με €2 έκπτωση, όπως γνωστή αλυσίδα πίτσας. Το απόκομμα της ΝΔ, λοιπόν, που ιδρύθηκε μόνο και
μόνο επειδή ο Σαμαράς κέρδισε τη Ντόρα. Αρχικά, στήριξε το Μνημόνιο, μετά το πήρε πίσω, όπως ακριβώς έκανε και το ΛΑ.Ο.Σ. και έτσι, δυσκολεύονται να μπουν στη Βουλή.

Γιατί να μην ψηφίσω ΔΗ.ΣΥ: Διότι είμαι του Σαμαρά. Διότι είμαι του Καραμανλή. Διότι είμαι δεξιός. Διότι δεν είμαι κεντρώος. Διότι δεν θέλω να μπει στη Βουλή, μπας και γλιτώσουμε μια και καλή με τη συγκεκριμένη γάγγραινα και μας μείνει μόνο ο Κυριάκος. Διότι σιχαίνομαι τα τζάκια. Διότι με κοροϊδεύουν με την κόρη εκεί, τον μπαμπά Επίτιμο αλλού και το γιο (ποιανού;) αλλού ντ' αλλού. Διότι οι μισοί Ξυδικοί, πριν πάνε στον Καμμένο, ήταν στην Ντόρα, αλλά στις εκλογές το παίζανε ΝΔ.

Γιατί να ψηφίσω ΔΗ.ΣΥ.: Διότι τελικά δεν κατέβηκε ο Φιλιππακόπουλος. Διότι είμαι Μητσοτακικός. Διότι είμαι Ξυδικός, μιας και επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη πήρε 15 βαθμούς μονοκοπανιά. Διότι ούτε εγώ ξέρω αν θέλω το Μνημόνιο ή όχι. Διότι το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται ένα γερό στήριγμα στην επόμενη Βουλή. Διότι η λέσχη Bilderberg δεν μπορεί να εκπροσωπείται στο Κοινοβούλιο μόνο από τη Διαμαντοπούλου και το Βενιζέλο. Διότι ανάπτυξη δεν θα έρθει από η στήριξη του Έλληνα επιχειρηματία, αλλά μόνο από την εισροή ξένων κεφαλαίων.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...