Όπως έχουμε ξαναπεί, ο Ξύδης, χρησιμοποιεί τους προδότες κατά το συμφέρον του, αλλά στην ουσία, δεν τους γουστάρει μία. Μόλις, λοιπόν, ο προδότης δεν του είναι πλέον χρήσιμος, απολαμβάνει και το κυνηγητό του Δημάρχου, βλέπε κον Τούτουζα.
Το ίδιο συμβαίνει αυτήν τη στιγμή και με το Μαγδαληνό, καθώς έχει ξεκινήσει επιχείρηση
πλήρους ισοπέδωσής του.
Συγκεκριμένα, ο κυρ Νίκος, πέραν του Καφέ, έχει μισθώσει και το κυλικείο του Δημοτικού Σχολείου της Περικλέους (τι ωραία που πέρναγες κάποτε...), όπου στεγάζεται ο Δημοτικός Κινηματογράφος Χολαργού, του οποίου την εκμετάλλευση έχει ο Αποστόλου.
Άκουσον, άκουσον, ο Ξύδης, τώρα, δεν αναγνωρίζει τη σύμβαση του Μαγδαληνού για το κυλικείο του σχολείου, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά μόνο για τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς! Όσο γελοίο και απαράδεκτο και αν είναι αυτό, πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο Ξύδης, όταν γίνεται κακός και εκδικητικός, δηλαδή πάντα, πραγματικά εμφανίζει απίστευτες ικανότητες ανακάλυψης προβλημάτων από το πουθενά. Ας δούμε πώς το σκέφτηκε αυτήν τη φορά.
Το ίδιο συμβαίνει αυτήν τη στιγμή και με το Μαγδαληνό, καθώς έχει ξεκινήσει επιχείρηση
πλήρους ισοπέδωσής του.
Συγκεκριμένα, ο κυρ Νίκος, πέραν του Καφέ, έχει μισθώσει και το κυλικείο του Δημοτικού Σχολείου της Περικλέους (τι ωραία που πέρναγες κάποτε...), όπου στεγάζεται ο Δημοτικός Κινηματογράφος Χολαργού, του οποίου την εκμετάλλευση έχει ο Αποστόλου.
Άκουσον, άκουσον, ο Ξύδης, τώρα, δεν αναγνωρίζει τη σύμβαση του Μαγδαληνού για το κυλικείο του σχολείου, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά μόνο για τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς! Όσο γελοίο και απαράδεκτο και αν είναι αυτό, πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο Ξύδης, όταν γίνεται κακός και εκδικητικός, δηλαδή πάντα, πραγματικά εμφανίζει απίστευτες ικανότητες ανακάλυψης προβλημάτων από το πουθενά. Ας δούμε πώς το σκέφτηκε αυτήν τη φορά.