Κε Ξύδη, είναι αλήθεια ότι πολλές φορές οι "λαϊκές αντιδράσεις" καθοδηγούνται και διατάσσονται, αλλά αυτό θα πρέπει να το στηλιτεύουμε και όχι να το θεωρούμε σωστό.
Οι κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ που στην πλειοψηφία τους γίνονται για να εξυπηρετήσουν τα εφήμερα συμφέροντα του κάθε κατευθυνόμενου κομματικού μεγαλοσυνδικαλιστή, δεν είναι δυνατόν να αποτελούν τις μόνες αποδεκτές μορφές λαϊκής
αντίδρασης. Αλίμονό μας τότε.
Εφόσον αποδέχεστε ότι η Λαϊκή Συνέλευση Χολαργού αποτελείται από πολίτες αυτής της χώρας και όχι από ζώα ή εξωγήινους, είναι απαράδεκτο να της απαγορεύετε τη συνάθροιση και τη διαμαρτυρία σε δημόσιο κτίριο.
Προφανώς, θα μας αντιτάξετε το κλασσικό επιχείρημα: "Είναι σωστό, εκμεταλλευόμενα τη Δημοκρατία, δύο άτομα να κλείνουν την Πανεπιστημίου;". Όχι, είναι αλητεία. Όμως, όταν δεν δημιουργείται παράπλευρο κοινωνικό πρόβλημα, ναι, ακόμη και ένας μόνος του δικαιούται να διαμαρτυρηθεί οπουδήποτε εκτός της ιδιωτικής περιουσίας του άλλου, άρα σε οιονδήποτε δημόσιο χώρο.
Οι κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ που στην πλειοψηφία τους γίνονται για να εξυπηρετήσουν τα εφήμερα συμφέροντα του κάθε κατευθυνόμενου κομματικού μεγαλοσυνδικαλιστή, δεν είναι δυνατόν να αποτελούν τις μόνες αποδεκτές μορφές λαϊκής
αντίδρασης. Αλίμονό μας τότε.
Εφόσον αποδέχεστε ότι η Λαϊκή Συνέλευση Χολαργού αποτελείται από πολίτες αυτής της χώρας και όχι από ζώα ή εξωγήινους, είναι απαράδεκτο να της απαγορεύετε τη συνάθροιση και τη διαμαρτυρία σε δημόσιο κτίριο.
Προφανώς, θα μας αντιτάξετε το κλασσικό επιχείρημα: "Είναι σωστό, εκμεταλλευόμενα τη Δημοκρατία, δύο άτομα να κλείνουν την Πανεπιστημίου;". Όχι, είναι αλητεία. Όμως, όταν δεν δημιουργείται παράπλευρο κοινωνικό πρόβλημα, ναι, ακόμη και ένας μόνος του δικαιούται να διαμαρτυρηθεί οπουδήποτε εκτός της ιδιωτικής περιουσίας του άλλου, άρα σε οιονδήποτε δημόσιο χώρο.