Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Επιχειρηματίες Χολαργού και Κρίση

Τα νεύρα δεν προκαλούν αγενέστατες συμπεριφορές μόνο από Δημοσίους Υπαλλήλους προς πολίτες, αλλά και από επιχειρηματίες της περιοχής, ομού μετά των υπαλλήλων τους, προς πελάτες.

Έχουμε τις εξής κατηγορίες:
1) Τα αιώνια γαϊδούρια που ήταν έτσι και προ
Κρίσης.
2) Εκείνους που πάνε κατά διαόλου και έχουν τρελαθεί.
3) Εκείνους που βελτίωσαν τη θέση τους, επειδή έβαλε λουκέτο ο διπλανός και την έχουν δει Θεοί.
4) Και εκείνους που λόγω ωραρίου, τοποθεσίας ή κάποιου οιονεί μονοπωλίου, έχουν την αίσθηση ότι δεν έχουν κανέναν ανάγκη.

Πλέον, με τα λίγα χρήματα που διαθέτει ο καθείς στην τσέπη του, θα πρέπει να είμαστε πολύ επιλεκτικοί όσον αφορά στο ποιος επιχειρηματίας αξίζει να τα καρπωθεί. Οι μαγκιές τελείωσαν. Κουμάντο κάνει, πλέον, μόνον ο πελάτης.

Αυτήν τη φορά βάλαμε φωτό του Δημαρχείου και καλά... Την επόμενη φορά θα βάλουμε φωτό των υπότροπων επιχειρήσεων. Περιμένουμε και άλλα παράπονά σας.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...