Ας δούμε, τώρα, αν φτάνουν τα λεφτά, έστω για το χαβαλέ του πράγματος:
Το "Βοήθεια στο σπίτι" απαιτεί αυτοκίνητο. Ο Χολαργός είχε ένα παλιό που δεν αρκεί για τον Καλλικρατικό Δήμο. Άλλο όχημα να κάθεται δεν υπάρχει, άρα πρέπει να αγοραστεί και ένα για τον Παπάγο. Ό,τι και να πάρει, κάτω από €10.000 δεν θα του έρθει. Μένουν €40.000.
Το κάθε όχημα θέλει οδηγό, λάδια, ξύδια,
βενζίνες, ασφάλειες, σέρβις, λάστιχα, ανταλλακτικά κτλ. Εδώ δεν έχει κόσμο να μαζέψει σκουπίδια, θα πάρει δύο οδηγούς να τους βάλει στο πρόγραμμα...; ΟΚ. Δύο οδηγοί με σύμβαση θα κοστίσουν συν το ΙΚΑ κτλ περί τα €30.000 το χρόνο, συν τα αναλώσιμα που λέγαμε παραπάνω, €35.000 ακατέβατα. Εκτός και αν παραχωρήσει ο Δήμαρχος το αυτοκίνητο και τον οδηγό του, λέμε και καμιά μαλθακία να περάσει η ώρα... Μένουν €5.000.
Να πιάσουμε το Αργώ; Βάσει του καταστατικού του, είναι συνέταιροι σε αυτό ο ΟΚΑΝΑ, η Περιφέρεια, ο Δήμος Αγίας Παρασκευής και ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού. Έχουν δε υποχρέωση να συμμετέχουν όλοι στα έξοδα λειτουργίας του. Οι δύο πρώην Δήμοι μας έπρεπε να δίνουν μαζί περί τα €30.000 το χρόνο. Φυσικά, το Αργώ έχει να δει το χρώμα του χρήματος γύρω στα 782 χρόνια και τώρα με την Κρίση και τις περικοπές αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα βιωσιμότητας. Δεν υπάρχει, λοιπόν, καμία περίπτωση να συνεργαστεί αν δεν πάρει έστω ένα μέρος από τα χρωστούμενα, δηλαδή, άντε με εκπτώσεις, κανά 20χίλιαρο. Μένουν €-15.000. Καλά πάμε...
Το "Βοήθεια στο σπίτι" απαιτεί αυτοκίνητο. Ο Χολαργός είχε ένα παλιό που δεν αρκεί για τον Καλλικρατικό Δήμο. Άλλο όχημα να κάθεται δεν υπάρχει, άρα πρέπει να αγοραστεί και ένα για τον Παπάγο. Ό,τι και να πάρει, κάτω από €10.000 δεν θα του έρθει. Μένουν €40.000.
Το κάθε όχημα θέλει οδηγό, λάδια, ξύδια,
βενζίνες, ασφάλειες, σέρβις, λάστιχα, ανταλλακτικά κτλ. Εδώ δεν έχει κόσμο να μαζέψει σκουπίδια, θα πάρει δύο οδηγούς να τους βάλει στο πρόγραμμα...; ΟΚ. Δύο οδηγοί με σύμβαση θα κοστίσουν συν το ΙΚΑ κτλ περί τα €30.000 το χρόνο, συν τα αναλώσιμα που λέγαμε παραπάνω, €35.000 ακατέβατα. Εκτός και αν παραχωρήσει ο Δήμαρχος το αυτοκίνητο και τον οδηγό του, λέμε και καμιά μαλθακία να περάσει η ώρα... Μένουν €5.000.
Να πιάσουμε το Αργώ; Βάσει του καταστατικού του, είναι συνέταιροι σε αυτό ο ΟΚΑΝΑ, η Περιφέρεια, ο Δήμος Αγίας Παρασκευής και ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού. Έχουν δε υποχρέωση να συμμετέχουν όλοι στα έξοδα λειτουργίας του. Οι δύο πρώην Δήμοι μας έπρεπε να δίνουν μαζί περί τα €30.000 το χρόνο. Φυσικά, το Αργώ έχει να δει το χρώμα του χρήματος γύρω στα 782 χρόνια και τώρα με την Κρίση και τις περικοπές αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα βιωσιμότητας. Δεν υπάρχει, λοιπόν, καμία περίπτωση να συνεργαστεί αν δεν πάρει έστω ένα μέρος από τα χρωστούμενα, δηλαδή, άντε με εκπτώσεις, κανά 20χίλιαρο. Μένουν €-15.000. Καλά πάμε...