Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Εκλογές 2012: ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Αφού κάψανε τα δάση για να μας πείσουν ότι ο Καραμανλής είναι κακός και πρέπει να βγει ο Γιωργάκης, σήμερα κλαίνε για την Κρίση, το ΔΝΤ και την Τρόικα.

Με κορυφαίους λαϊκούς αγώνες κατά της πλουτοκρατίας, βλέπε σπασμένα
μαγαζιά μικρομεσαίων επαγγελματιών, αλλά και το κάψιμο της εγκύου και των άλλων ανθρώπων στο μπαλκόνι της Marfin, σήμερα ζητούν την ψήφο μας δημοκρατικά, δημοκρατικά. Τόση Δημοκρατία, ούτε ο Ξύδης.

Γιατί να μην ψηφίσω ΣΥ.ΡΙΖ.Α.: Διότι δεν έχω την ψήφο μου για πέταμα. Διότι δεν είμαι πια ΠΑΣΟΚ. Διότι δεν βάφω τα χέρια μου με αίμα αθώων. Διότι κάηκε και το αυθαίρετό μου το 2007. Διότι είμαι Δεξιός. Διότι ο Τσίπρας δήλωσε ότι θα έκανε κυβέρνηση με αρχηγό την Παπαρήγα που ως γνωστόν δεν θέλει να κυβερνήσει, άρα ούτε αυτός θέλει, άρα δεν μας παρατάνε και οι δύο.

Γιατί να ψηφίσω ΣΥ.ΡΙΖ.Α: Διότι πήρα καινούργια τηλεόραση, DVD, Blue-ray, γυαλιά ηλίου και παπούτσια στα τελευταία επεισόδια κατά των μέτρων λιτότητας. Διότι μου αρέσει να πλακώνομαι με τους μπάτσους είτε έχω λόγο, είτε όχι. Διότι μου αρέσει ο Τσίπρας, ως άντρας. Διότι δεν θέλω να παραδεχτώ ότι ο Τσίπρας τα λεφτά τα έκανε με έργα του Δημοσίου επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Διότι δεν είμαι του Κουβέλη. Διότι δεν με διόρισαν οι άλλοι. Διότι είμαι ο Ζήκας. Για να φύγει ο κακός δικομματισμός. Το πώς θα φύγει αν δεν θέλουν οι υπόλοιποι να κυβερνήσουν, δεν με νοιάζει. Να φύγει! Διότι ο μπαμπάς μου έχει βίλα στην Εκάλη, άρα χέστηκα για την αντιμετώπιση της Κρίσης και ψηφίζω ό,τι μου 'ρθει.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...