Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Εκλογές 2012: ΚΚΕ

Αντί αυτήν τη στιγμή να έχει 80%, το ΚΚΕ αυξάνει τάχατες τις δυνάμεις του κατά 2-3 μονάδες και πανηγυρίζουν σαν τρελοί... Μονίμως διαφωνώντας, χωρίς προτάσεις, ιδέες και λύσεις, παραμένει σε άλλες εποχές και δεν πείθει κανέναν, ούτε μέσα σε αυτό το χάος που βιώνουμε.

Η φράση της Γ.Γ. του, κας Αλέκας Παπαρήγα: "Δεν θέλουμε να κυβερνήσουμε, διότι τότε θα
μειωθεί η λαϊκή αντίσταση", εσωκλείει όλο το νόημα της κοροϊδίας. Υπάρχουμε μόνο και μόνο για να σπάμε... καρύδια.

Καλέ, αυτοί δεν αιματοκύλησαν την Ελλάδα το '46-'49 για να πάρουν την εξουσία; Τώρα, τους τη δίνουν και δεν τη θέλουν;

Γιατί να μην ψηφίσω ΚΚΕ: Διότι είμαι Δεξιός. Διότι είμαι Αριστερός που σέβομαι τον εαυτό μου. Διότι είμαι ΠΑΣΟΚ και έχω Κουβέλη. Διότι βαρέθηκα να τους ακούω να διαφωνούν. Διότι θέλω κυβέρνηση. Διότι δεν υπάρχει ούτε ένα λεπτό για χάσιμο σε θεωρητικές συζητήσεις. Διότι δεν συμφωνούν ούτε μεταξύ τους. Διότι τον παππού μου τον παιδομάζεψαν στο βουνό και εκτέλεσαν ένα θείο μου.

Γιατί να ψηφίσω ΚΚΕ: Διότι ο Λαζαρίδης είναι γαμώ τα παιδιά. Διότι έτσι μου είπε ο μπαμπάς μου. Διότι οι Δεξιοί εκτέλεσαν ένα θείο μου. Διότι νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη. Διότι ο τρίτος ο γύρος θα είναι ο τελικός, ο μόνος νικηφόρος και κομμουνιστικός. Διότι δεν διορίστηκα. Διότι θέλω να εκδικηθώ το δικομματισμό που κάποιοι εξωγήινοι μου επέβαλαν. Εγώ ψήφιζα στην Ακτή Ελεφαντοστού.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...