Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Εκλογές 2012: ΔΗΜ.ΑΡ.

ΔΗΜ.ΑΡ.ΑΣ., καλό ε; Όχι τόσο... Καλά, καλά, πάμε παρακάτω.

Μετά σου λέει ο άλλος να ψηφίσεις μικρά κόμματα. Αυτοί δεν τα βρήκαν καν στον αρχηγό και έγιναν δύο για να 'χαμε να λέγαμε. Φανταστείτε να πρέπει να τα βρουν σε καμία διακυβέρνηση της χώρας ή ακόμη χειρότερα, σε καμία διαπραγμάτευση με το ΔΝΤ.

Η Δημοκρατική Αριστερά δημιουργήθηκε μόνο
και μόνο για να μην πάει ψηλά ο Τσίπρας, αλλά και για να βρουν ένα πρόσκαιρο, απάνεμο λιμάνι, οι αμετανόητοι ΠΑΣΟΚτζήδες, πριν ξαναγυρίσουν στο μαντρί για να ξαναγίνουν κυβέρνηση, διότι θα ξαναγίνουν.

Μη σας μπερδεύουν τα ποσοστά της. Κάντε την πρόσθεση με τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ, του μισού ΣΥ.ΡΙΖ.Α και της Κατσέλη και βουαλά!

Γιατί να μην ψηφίσω ΔΗΜ.ΑΡ.: Διότι είμαι Δεξιός. Διότι δεν είμαι ΠΑΣΟΚ. Διότι δεν είναι κόμμα, αλλά κυριολεκτικά απόκομμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Διότι αν θέλω να αποξεφτιλιστώ, ψηφίζω απευθείας Βενιζέλο, δεν χρειάζεται να το πηγαίνω γύρω-γύρω. Διότι είμαι του Τσίπρα.

Γιατί να ψηφίσω ΔΗΜ.ΑΡ.: Διότι είμαι θεωρητικός της Αριστεράς. Δηλαδή έχω βίλα κ.τ.λ., αλλά είμαι και μίας ηλικίας, ενός κοινωνικού status, βρε αδερφέ και δεν μπορώ πια να τρέχω στις πορείες και να τα σπάω. Διότι δεν χρειάζεται να σπάσω βιτρίνες για να αποκτήσω αυτά που θέλω. Διότι είμαι η Πολυκαλά. Διότι είμαι τρελό ΠΑΣΟΚι, αλλά απολύθηκα πρόσφατα ή μου κόψανε τρελά το μισθό ή τη σύνταξη και δεν μου πάει το χέρι, φέτος. Στις επόμενες θα προσκυνάω πάλι τον πράσινο ήλιο. Διότι με τον Αντρέα, έφαγε ο κόσμος ψωμάκι. Άσχετο; Νομίζετε...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...